Meie blogi asub siin: http://tkkdigipoore.weebly.com/
Tõstamaa Keskkool osaleb projektis “Digipööre ehk õpime nutikalt”. Kooli arendusmeeskonda veavad õp Heili, õp Aimar ja õp Kati. Projekti eesmärkideks on: nutiseadmete (tahvel- ja sülearvutid või nutitelefonid) igapäevane tark ning süsteemne integreerimine õppeprotsessi; õpilaste ja õpetajate digipädevuse ning digitaalse kirjaoskuse arengu toetamine; koostöö arendamine Pärnumaa haridusasutuste vahel
Projekti ülesanded
Projektis osalevad koolid:
- moodustavad 3-liikmelised projektimeeskonnad;
- sõnastavad konkreetsed ja mõõdetavad eesmärgid;
- koostavad tegevuskava (sh koolituskava) november, 2015 – mai, 2016;
- kaasavad projekti tegevustesse ja seatud eesmärkide saavutamisse vähemalt 85% personalist;
- korraldavad vähemalt 1 nutitunni päevas (5 tundi nädalas), mida kajastavad kooli digitaalses Päevaraamatus;
- osalevad ühiskoolitustel;
- algatavad sisekoolituste süsteemi, kus osaleb kogu õpetajaskond;
- loovad ja avaldavad digitaalseid õppematerjale;
- jagavad oma kooli kogemust: digitaalne Päevaraamat, toimunud nutitundide kirjeldustega ehk õpilugudega; sisekoolitustel õpitu kirjeldamine ja avalikustamine; kogemuspäevad;
- korraldavad vähemalt 2 avalikku DIGIÜRITUST õpetajatele, lapsevanematele, huvilistele – eesmärgiga tutvustada nutiseadmete kasutamise võimalusi õppimisel ja õpetamisel;
- teevad koostööd vähemalt 1 projektivälise kooliga (jagavad kogemusi, korraldavad ühiskoolitusi/-üritusi … jms);
- teavitavad avalikkust (sh kajastused meedias ja/või sotsiaalmeedias) projekti tegevustest ja tulemustest;
- osalevad kogemuspäeval ja projekti lõppüritusel.
Pärnu linna Digipöördega saab tutvuda http://parnudigipoore.weebly.com/ ja http://vanalinnadigi.weebly.com/paumlrnu-linna-digipoumloumlre
Esimene infotund ja koolitus toimus 10.11.15 Pärnu Vanalinna Põhikoolis
Koolituskava http://vanalinnadigi.weebly.com/paumlrnu-maakonna-digipoumloumlre
Õpetajate sisekoolitus 23.02.2016
Nutitunnis mängime, õpime, areneme. Nutiseade on selleks loodud ning 4. klassi ainetunni ülesandeks oli erinevate õppemängudega tutvumine ja nende kaudu õppimine.
Võrrandisüsteemi graafiline lahendamine matemaatikatunnis.
GPS-mängurid on jõudnud lõppunkti. Ümber koolimaja oli vaja leida 10 GPS-punkti, vastata küsimustele ja liikuda edasi. LOQUIZ äpi leiab aadressil: http://loquiz.com/